Archos wchodzi na polski rynek

Francuski producent tabletów, smartfonów i inteligentnych urządzeń Archos rozszerza swój zasięg dystrybucji o polski rynek.

Archos nawiązał w Polsce współpracę z firmami Action i ABC Data. W wyniku tego pierwsze urządzenia z oferty francuskiego producenta miałyby pojawić się nad Wisłą już w ciągu najbliższych tygodni.

Loïc Poirier, CEO firmy Archos wejście na polski rynek skomentował następująco:

Polski rynek jest dla nas bardzo ważny. Wiążemy z nim duże nadzieje i cieszymy się z nawiązania współpracy z ważnymi partnerami biznesowymi. Jesteśmy dumni, że produkty marki ARCHOS, oferujące bardzo wysoką jakość w przystępnej cenie będą dostępne dla polskich konsumentów.

Archos istnieje od 1988 roku i od momentu założenia specjalizował się w elektronice użytkowej. Produkcję tabletów firma rozpoczęła w 2008 roku. Aktualnie ich ofertę stanowią modele z wyświetlaczami od 7 do 13,3 cali. W ostatnim czasie na rynku zadebiutowały również niekonwencjonalne rozwiązania, jak gamingowy tablet GamePad 2.

Firma ma w swoim portfolio również smartfony kwalifikujące się do różnych półek cenowych. Klienci mają znaleźć tutaj konstrukcje wspierające łączność w szybki standardzie 4G LTE, a także słuchawki napędzane przez nawet ośmiordzeniowe układy. Wszystko to dopełniają inteligentne urządzenia przeznaczone do użytku domowego, wśród których można znaleźć m.in. stacje pogodowe, elektroniczne ramki na zdjęcia, a także kamery do monitoringu. Niebawem ma do nich również dołączyć inteligentna opaska na rękę monitorująca aktywność fizyczną użytkownika.

 

Informacja nadesłana przez agencję Sarota PR