Wyznania Sméagola, czyli podsumowanie
Uczciwie trzeba przyznać, że Warlock: Mistrz Magii jest tytułem wielce niedopracowanym. Masa błędów w rozgrywce, a także ogromna dawka odtwórczości objawiająca się wieloma motywami żywo zerżniętymi z takich growych serii jak Civilization, Heros i Majesty – powinny od niego odrzucać wszystkich graczy. Jednak tak nie jest i pokazują to powszechne oceny Warlocka, przy starcie z którym wszyscy recenzenci miękną i wystawiają mu notę oscylującą w granicach 70/100 (metacritic).
[image_lightbox url=”https://recenzator.pl/wp-content/uploads/2012/09/Warlock_ładowanie-ekranu.png” align=”center” width=”590″ height=”250″caption=””]
Ten tytuł ma w sobie coś zaiste magicznego, coś co przyciąga i nie pozwala się oderwać. Naprawdę testując go czułem się jak tolkienowski Gollum niepotrafiący oderwać się od swojego ssskarbu… Boję się myśleć, co stanie się gdy twórcy w końcu wprowadzą obiecany system rozgrywki sieciowej, który obecnie znajduje się w fazie betatestów. Wtedy nie będzie odwrotu, a nasz sssskarb zostanie na zawsze przy nas…
Gollum, Gollum….
[one_half]
[alert_green]
ZALETY:
- niesamowicie grywalna,
- zróżnicowane jednostki do wyboru,
- fantastyczny baśniowy świat,
- nasz sssskarb…
[/alert_green]
[/one_half]
[one_half_last]
[alert_red]
WADY:
- wtórna w wielu elementach,
- niedziałające negocjacje,
- niewielki poziom AI,
- momentami niedopracowana,
- brak multiplayera (na razie).
[/alert_red]
[/one_half_last]
[image src=”https://recenzator.pl/wp-content/uploads/odznaki/grywalnosc.png” align=”centre” alt=”image” width=”250″ height=”160″ caption=””]