Recenzator jest młodym, ciągle rozwijającym się serwisem (a może nawet bardziej blogiem) o tematyce stricte technologicznej. Powstał z pasji i jest rozwijany w ten sam sposób. Co dziś może zaoferować markom i producentom z branży IT?

Więcej niż się wydaje!

Miesięcznie na łamach serwisu pojawia się kilka(naście) rozbudowanych, rzetelnych recenzji sprzętu, urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów), oprogramowania oraz gier. Towarzyszą im artykuły, felietony i opinie mniej lub bardziej związane z tą tematyką. Wszystko to ubrane w atrakcyjną formę przystosowaną graficznie oraz stylistycznie do tematyki.

Recenzatora czyta ponad 12 tys. użytkowników, którzy generują blisko 35 tys. odsłon. Przeciętnie spędzają tutaj ponad 3 minuty i przeglądając średnio 2,5 strony. Wszystko to przekłada się na stosunkowo niski współczynnik odrzuceń. Społeczność serwisu dopełnia ponad 1 tys. fanów na Facebooku.

2014-04-12_191602

Jestem gotowy zaoferować partnerom różne formy współpracy. Layout serwisu jest elastyczny i dostosowany do różnego rodzaju reklam w klasycznej postaci displayowej. Do zagospodarowania pozostają atrakcyjne lokalizacje, jak na przykład klikalny banner o szerokości 728 px tuż przy logo strony lub boks 360 x 280 px w kolumnie po prawej stronie. Reklamą może być również klikalne tło strony, co tworzy atrakcyjny, przykuwający wzrok czytelnika efekt.

Istnieje również możliwość wykupienia reklamy kontekstowej. Łamy Recenzatora są otwarte dla różnego rodzaju konkursów i artykułów sponsorowanych. W celu uzgodnienia szczegółów proszę pisać na adres e-mail: poczta[at]recenzator.pl.