Bezprzewodowe słuchawki PULSAR PRO BT MT3552 – wygoda rozmów i słuchania muzyki

Firma Medi-Tech wprowadza na polski rynek nowe stereofoniczne i bezprzewodowe słuchawki PULSAR PRO BT MT3552 wykorzystujące technologię Bluetooth. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom sprzęt ma być według producenta wygodny zarówno dla słuchających muzyki, jak i użytkowników korzystających z dobrodziejstw wideorozmów. Umożliwić to mają dwa tryby pracy urządzenia – muzyczny i komunikacyjny (VoIP, telefonia cyfrowa, komunikatory internetowe).

W trybie muzycznym, dzięki profilowi A2DP umożliwia odbiór dźwięku stereo  z dużych odległości. Z kolei profil AVRCP pozwala użytkownikowi na kontrolę odtwarzaczy mediów, do których ma on dostęp. PULSAR PRO BT MT3552 mogą pracować ze wszystkimi urządzeniami wyposażonymi w technologię Bluetooth – można je więc sparować zarówno z laptopami, jak i telefonami komórkowymi, PDA i innymi. Producent zapewnia, że łączą w sobie wysoką jakość dźwięku i wygodę noszenie, za którą ma przemawiać ergonomiczna konstrukcja, miękkie poduszki, elastyczny pałąk i niewielka waga urządzenia (59 g).

Wysoką jakość rozmów ma zapewniać czuły mikrofon, w jaki wyposażone zostały słuchawki PULSAR PRO BT MT3552, a wydajna bateria litowo-polimerowa ma zadbać o czas pracy urządzenia – 9 godzin rozmów lub 95 godzin czuwania. Wygodny ma okazać się również sposób ładowania tej ostatniej, które odbywać ma się za pomocą kabla USB.

Właściwości:

  • Bezprzewodowe słuchawki stereo Bluetooth
  • Wbudowany wysokiej jakości mikrofon oraz głośniki
  • Ultralekkie
  • Interfejs Bluetooth V.2.1 z EDR
  • Częstotliwość pracy: 2,4026-2,480GHz
  • Obsługa standardów: A2DP, HFP, HSP, AVRCP
  • Częstotliwość przenoszenia: 20Hz – 20kHz
  • Przyciski kontroli mediów (głośność i następny/poprzedni)
  • Przycisk odbioru/kończenia rozmowy
  • Do 9 godzin rozmowy / do 95 godzin gotowości
  • Akumulator: Li-Polymer 350 mAh
  • Czas ładowania: ok 3 godzin
  • Waga: 59g

Gwarancja: 2 lata

 

Informację prasową na temat PULSAR PRO BT MT3552 nadesłało biuro PR Media-Tech Polska.

More Stories
Nowa marka produktów dla graczy – Bloody – debiutuje na polskim rynku