CDP.pl po premierze

Serwis CDP.pl wystartował

Idąc z duchem czasu, spółka CD Projekt zmienia swoje oblicze i rozpoczyna nową działalność. Celem nadrzędnym ma być dostarczanie gier przez Internet szybko, tanio i, jeżeli to tylko możliwe, w polskich wersjach językowych.

– Ta zmiana to niezwykle ważny moment w historii naszej firmy. Od lat jesteśmy synonimem jakości, doskonałej obsługi technicznej i dbałości o atrakcyjność cen oferowanych przez nas produktów. Teraz rozszerzamy naszą działalność o internet i cyfrową dystrybucję. Zmiana nazwy jest dowodem na to jak mocno wierzymy w cyfrową przyszłość. mówi Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CDP.pl.

Już na starcie na CDP.pl znalazło się ponad 30 gier. Oferta ma być konsekwentnie poszerzana i już wkrótce znajdą się w niej takie gry jak Chivalry: Medieval Warfare, Farming Simulator 2013, Of Orcs and Men, a także wiele innych niespodzianek i przebojów. Wśród partnerów technologicznych CDP.pl znalazły się takie firmy, jak: Netia,  Microsoft, PayU.

Jednym z najważniejszych wyróżników platformy ma być cyfrowa półka, dzięki której, po zalogowaniu, użytkownicy zawsze będą mieli dostęp do swoich gier. To nie tylko efektowny element graficzny, ale także opcja, która ma pozwalać graczom czuć się niemal jak właściciel fizycznego przedmiotu, a oprócz tego szybko i sprawnie przeglądać całą kolekcję.

Wszystkie te cechy sprawiają, że serwis skierowany będzie nie tylko do “hardkorowych” graczy, ale także do tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z cyfrową rozrywką.

 

Wśród najważniejszych cech platformy można wyróżnić

łatwość dostępu, gwarantowaną między innymi logowaniem poprzez serwisy społecznościowe (Facebook, Google),

– prostotę obsługi wynikającą z przejrzystej konstrukcji całego serwisu i zintegrowania go z popularnym krajowym serwisem płatniczym PayU,

– obsługę klienta 7 dni w tygodniu.

 

Informacja nadesłana przez dział PR CDP.pl

 

 

 

 

 

More Stories
Test kamerki Panasonic HX-A500. Sprytna, mała i rejestrująca obraz w 4K