Archos wchodzi na polski rynek

Francuski producent tabletów, smartfonów i inteligentnych urządzeń Archos rozszerza swój zasięg dystrybucji o polski rynek.

Archos nawiązał w Polsce współpracę z firmami Action i ABC Data. W wyniku tego pierwsze urządzenia z oferty francuskiego producenta miałyby pojawić się nad Wisłą już w ciągu najbliższych tygodni.

Loïc Poirier, CEO firmy Archos wejście na polski rynek skomentował następująco:

Polski rynek jest dla nas bardzo ważny. Wiążemy z nim duże nadzieje i cieszymy się z nawiązania współpracy z ważnymi partnerami biznesowymi. Jesteśmy dumni, że produkty marki ARCHOS, oferujące bardzo wysoką jakość w przystępnej cenie będą dostępne dla polskich konsumentów.

Archos istnieje od 1988 roku i od momentu założenia specjalizował się w elektronice użytkowej. Produkcję tabletów firma rozpoczęła w 2008 roku. Aktualnie ich ofertę stanowią modele z wyświetlaczami od 7 do 13,3 cali. W ostatnim czasie na rynku zadebiutowały również niekonwencjonalne rozwiązania, jak gamingowy tablet GamePad 2.

Firma ma w swoim portfolio również smartfony kwalifikujące się do różnych półek cenowych. Klienci mają znaleźć tutaj konstrukcje wspierające łączność w szybki standardzie 4G LTE, a także słuchawki napędzane przez nawet ośmiordzeniowe układy. Wszystko to dopełniają inteligentne urządzenia przeznaczone do użytku domowego, wśród których można znaleźć m.in. stacje pogodowe, elektroniczne ramki na zdjęcia, a także kamery do monitoringu. Niebawem ma do nich również dołączyć inteligentna opaska na rękę monitorująca aktywność fizyczną użytkownika.

 

Informacja nadesłana przez agencję Sarota PR

More Stories
CDP.pl już wkrótce będzie sprzedawać filmy