CDP.pl już wkrótce będzie sprzedawać filmy

CDP.pl rozpoczyna zamknięte testy serwisu filmowego. Po ich zakończeniu do oferty platformy cyfrowej CDP.pl trafi nowa kategoria produktów. W przeciwieństwie do innych serwisów internetowych z tego gatunku, na CDP.pl użytkownik nie będzie płacił za wypożyczenie lub jednokrotne obejrzenie filmu, ale ma pozostać jego właścicielem na zawsze.

– Wiążemy ogromne nadzieje związane z wprowadzeniem do naszej oferty filmów. Nasza ogromna przewaga konkurencyjna polega na tym, że raz zakupiony film już zawsze pozostanie na cyfrowej półce klienta. Pracujemy nad ofertą, która w momencie udostępnienia serwisu będzie już bardzo atrakcyjna – mówi dyrektor zarządzający CDP.pl Michał Gembicki.

Nowy serwis filmowy CDP.pl ma oferować tytuły z gatunku science-fiction, horroru, produkcje obyczajowe oraz kino alternatywne. Platforma ma umożliwić wielokrotne oglądanie zakupionego filmu i będzie funkcjonować w modelu DTO (download-to-own) oraz streamingu (z wykorzystaniem technologii Microsoft Silverlight).

W pierwszym etapie beta-testów grupa 100 użytkowników będzie testować nowo wprowadzone rozwiązania, a ich opinie mają posłużyć do wyeliminowania potencjalnych błędów oraz wprowadzenie usprawnień przed publicznym uruchomieniem kategorii. W drugim etapie CDP.pl wyłoni do testów szerszą grupę użytkowników. Chętni do testów mogą zarejestrować się na specjalnej stronie. Spośród zgłoszonych użytkowników wylosowana zostanie kolejna grupa testerów  (liczba osób dopuszczonych do tego etapu jest ograniczona). Dla wszystkich aktywnie testujących serwis CDP.pl przygotował gratisowe filmy, ebooki i gry.

 

Informacja nadesłana przez dział PR CDP.pl