Tonsil określony jako Konsumencki Lider Jakości 2013

Firma Tonsil została uhonorowana złotym godłem Konsumencki Lider Jakości 2013. Głosami konsumentów produkty firmy zajęły I miejsce w kategorii „Głośniki profesjonalne”.

Konsumencki Lider Jakości 2013 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. Intencją badań realizowanych w ramach Programu Konsumencki Lider Jakości 2013 było zdobycie wiedzy o jakości produktów i usług oraz zdefiniowanie ich segmentów. Zebrane informacje wykazały  poziom świadomości konsumentów, co pozwoliło stworzyć ranking marek najbardziej rozpoznawalnych.

Innymi laureatami, wśród których znalazł się Tonsil są takie firmy jak Bayer, Bosch czy Warta.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z takiego wyróżnienia. Pokazuje ono, że w świadomości klientów marka Tonsil jest nadal bardzo silna i rozpoznawalna. Fakt, że dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty były najwyższej jakości został jasno i wyraźnie doceniony przez konsumentówmówi Sławomir Wieszczeciński, właściciel Tonsilu.

Tytuł Konsumencki Lider Jakości 2013 jest kolejnym wyróżnieniem dla Tonsilu w ostatnim czasie. Przedstawiciele polskiej firmy przypominają, że w listopadowym rankingu popularności producentów zestawów głośnikowych przygotowanym przez Skąpiec.pl Tonsil był także zwycięzcą.

Informację prasową nadesłała firma White-Magick.