Deezer i Foursquare rozpoczynają współpracę

Deezer ogłasza współpracę z Foursquare, popularnym społecznościowym serwisem geolokalizacyjnym. W jej ramach użytkownicy, którzy zameldują się co najmniej siedmiokrotnie na Foursquare w typowych miejscach, gdzie odbywają się koncerty, mają szansę wygrać trzymiesięczną subskrypcję Deezer.

Akcja rusza dziś, czyli 1 lipca. Użytkownicy Foursquare, aby wziąć udział w losowaniu muszą siedmiokrotnie zameldować się w jednym z wielu popularnych miejsc, gdzie odbywają się koncerty (np. Stadion Narodowy, Torwar, Open’er Festival) w Polsce i na świecie. Baza nagradzanych miejsc liczy łącznie ponad 15 tys. pozycji w 15 krajach na świecie (m.in.: Polsce, Brazylii, Meksyku, Niemczech, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Anglii, Irlandii, Belgii, Luksemburgu, Holandii, Turcji, Australii i Nowej Zelandii). Nagrodami są trzymiesięczne subskrypcje Deezer Premium+, które dają nieograniczony dostęp do ponad 25 milionów utworów, którymi dysponuje serwis.

Aby wziąć udział w zabawie, należy również polubić stronę Deezera na Foursquare.

 

Informacja nadesłana przez agencję 24/7 PR

Zobacz również
Debiut ośmiocalowego tabletu Prestigio MultiPad Prime Duo