ASUS ZENBOOK UX21 HotPink ASUS ZENBOOK UX21 HotPink

Różowy ultrabook dla kobiet – damskie wersje ASUS Zenbook

Producenci elektroniki tworzą specjalne serie produktów dedykowane kobietom. Notebooki, ultrabooki, tablety i smartfony nie są tylko osiągnięciami techniki, ale także designu. Aspekt wizualny jest bardzo istotny z perspektywy kobiet – podobnie jak torebka czy biżuteria, tak i gadżet elektroniczny musi współgrać z osobowością i stylem użytkowniczki. Nie jest jednak tak, że atrakcyjny design jest jedynym czynnikiem, jakim kierują się kobiety wybierając dla siebie sprzęt. Obserwujemy wśród pań rosnącą świadomość technologiczną. Kobiety to wymagające konsumentki, które szukają najlepszych rozwiązań – mówi Monika Grabowska z ASUS Polska.

Badanie Prosper Mobile Insights pokazuje, że to właśnie przedstawicielki płci pięknej częściej korzystają z urządzeń mobilnych w celu sprawdzenia maila, śledzenia portali społecznościowych, przeglądania zasobów sieci i dokonywania zakupów online. Nie dziwi więc, ze producenci elektroniki coraz częściej przygotowują sprzęt dedykowany właśnie przedstawicielkom tej płci , głównie w kwestii designu – jak w przypadku ultrabooków ASUS Zenbook UX21 dostępnych w różowych wersjach.

Wyniki badania przeprowadzonego przez firmę HSN pokazały, że na koniec ubiegłego roku 18% kobiet planowało kupić tablet, 20% – laptop, a 20% opowiedziało się za zakupem smartfona. Co ciekawe, mężczyźni okazali mniejsze od pań zainteresowanie zakupem urządzeń mobilnych – jedynie 15% z nich planowało nabyć tablet, 14% miało w planach wejść w posiadanie laptopa, a 17% planowało kupić smartfona. Badanie wykazało także, że kobiety dużo bardziej przywiązują się do nabytych urządzeń i korzystają z nich bardziej intensywnie niż panowie.

Co istotne, to właśnie reprezentantki płci pięknej zazwyczaj decydują o poważniejszych wydatkach z domowego budżetu. Raport „Women want more” Boston Consulting Group prognozuje, że do roku 2028 kobiety będą decydowały o wydatkowaniu 75% środków przeznaczonych na konsumpcję w skali globalnej. Kobiety są zatem coraz ważniejszymi odbiorcami szerokorozumianych dóbr użytkowych, co doskonale widać na przykładzie gadżetów elektronicznych.

Czy spodoba się im różowy Ultrabook ASUS Zenbook?