Monitor AOC d2757Ph tył Monitor AOC d2757Ph tył

Duży monitor AOC d2757Ph z funkcją generowania obrazu 3D

Monitor AOC d2757Ph wykorzystuje technologię FPR 3D, ma ekran o przekątnej 68,6 cm/27″ cienką obudowę. Jego atutem ma być funkcja konwersji standardowego obrazu 2D do formatu 3D.

Monitor AOC d2757Ph wykorzystuje technologię trójwymiarowego obrazu FPR (Film-type Patterned Retarder). Obraz ma być całkowicie pozbawiony migotania i efektów smużenia. W przeciwieństwie do technologii Active Shutter, przy modelu AOC d2757Ph nie ma potrzeby stosowania specjalnych okularów, tzw. shutter glasses, koniecznych do odbioru efektów 3D, które są generowane wyłącznie za pomocą technologii FPR. Dlatego użytkownicy monitora mogą korzystać jedynie z okularów polaryzacyjnych bez zasilania bateryjnego. W zestawie AOC d2757Ph już znajduje się para okularów polaryzacyjnych oraz nakładka dla osób noszących szkła korekcyjne.  Oprogramowanie, które konwertuje obraz z trybu standardowego (2D) do 3D, można aktywować za pomocą klawisza na obudowie.

Monitor AOC d2757Ph wykorzystuje technologię IPS (in-plane switching), innowacyjny system wyświetlania, dzięki któremu możliwy ma być komfortowy odbiór obrazu przy szerokim kącie widzenia – z zachowaniem wysokiego kontrastu i stabilności kolorów. Producent zapewnia, że monitor wyświetla obraz bez zniekształceń kolorów przy kącie widzenia sięgającym 178° (w poziomie / pionie). Dodatkowymi atutami mają być: kontrast statyczny 1000:1 (dynamiczny: 20 000 000:1), krótki czas reakcji wynoszący 5 milisekund i jasność 250 cd/m2.

Jak wszystkie inne monitory firmy AOC z podświetleniem LED, monitor AOC d2757Ph jest produkowany bez użycia rtęci. Oferowany model spełnia wymagania norm TCO 5.0, EPA 5.0 i EPEAT Silver, które określają poziom zużycia energii, zastosowanie substancji niebezpiecznych dla środowiska oraz przydatność do recyklingu.

Monitor AOC d2757Ph jest dostępny w sprzedaży od listopada 2012 w sugerowanej cenie detalicznej 1349 zł. Sprzęt objęto 3-letnią gwarancją producenta (naprawa jest wykonywana na miejscu).

 

Informacja nadesłana przez agencję PR United Communications