Tritton Warhead to 7.1 Surround to rozwiązanie bezprzewodowe, które nie wymaga podłączania kabla do konsoli czy peceta. Sygnał nadawany jest na częstotliwości 5,8 GHz i ma zasięg 10 metrów od nadajnika. Producent podkreśla, że dzięki parze precyzyjnie nastrojonych, 50 mm przetworników użytkownik ma otrzymywać krystalicznie czysty dźwięk przestrzenny 7.1 Dolby Surround. Ponadto kontroler audio z funkcją SVM (Selectable Voice Monitoring), pozwala słyszeć swój głos za pośrednictwem mikrofonu i słuchawek. W ten sposób gracz może w łatwy sposób kontrolować poziom głośności swoich komunikatów.
Tritton Warhead 7.1 Surround działa w oparciu o technologię bezprzewodową 5,8 GHz, co ma oferować wyższą jakość dźwięku wolną od zniekształceń w porównaniu ze standardową częstotliwością 2,4 GHz. Tym samym sygnału zakłócić nie mogą telefony bezprzewodowe, urządzenia Bluetooth, routery Wi-Fi czy kuchenki mikrofalowe.
Zestaw słuchawkowy jest zasilany dwoma akumulatorami, które działają w systemie 24/7, co oznacza że jeden akumulator zawsze naładowany oczekuje w stacji bazowej. Gdy zestaw słuchawkowy wymaga świeżej porcji energii wówczas szybko można dokonać wymiany akumulatorów. Dodatkowo na panelu stacji dokującej znajduje się wskaźnik, który informuje o tym, że słuchawki wymagają zmiany baterii.
Producent zastosował w pełni regulowaną konstrukcję słuchawek, która pozwala na dodatkowe rozciągniecie pałąka o dodatkowe 1,25 cm z każdej strony, aby optymalnie dopasować je do wielkości głowy. Miękkie, obrotowe nauszniki układają się do kształtu głowy i mają być wygodne dla uszu.
Tritton Warhead 7.1 Surround jest objęty 2 letnią gwarancją, a cena detaliczna sugerowana przez dystrybutora – firmę Impakt, wynosi 1299 zł.
Specyfikacja zestawu Tritton Warhead 7.1 Surround:
- Częstotliwość robocza: 5,8GHz
- Bezprzewodowy zasięg: do 10m
- Odczepiany, elastyczny mikrofon
- Wejścia audio: optyczne i RCA
- Pasmo przenoszenia: 25Hz-20kHz
- Średnica głośnika: 50mm
- Rodzaj magnesów: neodymowe
- Baterie: 2 szt. akumulatorów
Informacja nadesłana przez agencję Entrymedia