Nowy pomysł Ubisoftu – recenzja Ghost Recon Online

Nam strzelać nie kazano…

I na pewno nikt, nie będzie nikogo do tego zmuszał – nawet w przypadku Ghost Recon Online. Niemniej, gra jest warta polecenia. Głównie z jednego powodu – niesamowicie wciąga. Zdobywanie coraz to większej liczby punktów umiejętności, po prostu wpycha nas w wir, który ciągle każe nam krążyć pomiędzy mapami, gdzie walczymy, a sklepem, w którym możemy znaleźć coraz to lepsze bronie i kamizelki kuloodporne (tu mała uwaga – nie polecam kupować granatów, lepiej spokojnie odkładać na lepszą giwerę, niż wydawać każdorazowo 95 RP na pięć sztuk).

[image_lightbox url=”https://recenzator.pl/wp-content/uploads/2012/08/Ghost-Recon-Online-2.jpg” align=”center” width=”590″ height=”250″caption=””]

Małe wady zupełnie nie przeszkadzają w ogólnym odbiorze GRO, nie bolą nawet tak mocno w oczy (i uszy) po kilku godzinach spędzonych w świecie gry. Kolejne podejście Ubisoftu do PC-tów jest bardzo udane – przejrzyste wizualnie i powtórzę to jeszcze raz, bardzo grywalne. Coś mi się zdaje, że powoli wszystkie tytuły francuskiego wydawcy zaczną przechodzić w tę stronę. Że warto, pokażą zapewne statystyki finansowe firmy, która pochwali się nimi w przeciągu kilku najbliższych miesięcy.

[one_half]

[alert_green]

ZALETY:

  • dobra grafika,
  • ciekawe klasy,
  • udany model F2P,
  • mechanika gry.

[/alert_green]

[/one_half]

[one_half_last]

[alert_red]

WADY:

  • mało map,
  • to muzyka z „Piratów z Karaibów”?,
  • za dużo Reconów.

[/alert_red]

[/one_half_last]

[one_half][image_lightbox url=”https://recenzator.pl/wp-content/uploads/2012/08/Tabliczka-CENA.png” align=”center” width=”250″ height=”160″ caption=””][/one_half]

[one_half_last][image_lightbox url=”https://recenzator.pl/wp-content/uploads/2012/08/Tabliczka-GRYWALNA.png” align=”center” width=”250″ height=”160″ caption=””][/one_half_last]